İlimiz, Seferihisar İlçesi açıklarında 30.10.2020 tarihinde meydana gelen deprem afetinden dolayı konut, işyeri veya ahırı yıkık, ağır veya orta hasarlı olarak tespit edilen afetzedelere, 7269 Sayılı Kanun ve Afet Sebebiyle Hak Sahibi Olanların Tespiti Hakkındaki Yönetmelik hükümlerine göre yapılacak olan hak sahipliği iş ve işlemeleri için, 1. Etap 08 Ocak-15 Mart 2021, 2. Etap 29 Mart-28 Mayıs 2021 ve 3. Etap 16 Haziran-23 Ağustos 2021 tarihleri arasında 2 (iki) aylık yasal süreler içerisinde müracaat hakkı tanınmıştır.
Covid-19 salgını ile ilgili alınan tedbirler kapsamında, yaş sınırlamasından dolayı dışarı çıkamama, ağır hastalık, yurtdışında bulunma, askerlik vb. sebeplerle söz konusu süreler içinde müracaat edemeyen afetzedeler için 29.09.2021-13.10.2021 tarihleri arasında, Doğanlar Mahallesi 1412/2 Sok. No:3 Bornova adresinde bulunan İzmir İl Afet ve Acil Durum Arama ve Kurtarma Birlik Müdürlüğü Yerleşkesinde talep ve taahhütname alma işlemleri gerçekleştirilecektir.
Konu ile ilgili ilan metni ile başvuru merkez bilgilerine aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.